Chippade min katt
Moderator: SKS
Kategoriregler
LÄS MIG FÖRST: Regler för Svenska katters diskussionsforum
LÄS MIG FÖRST: Regler för Svenska katters diskussionsforum
Chippade min katt
Var idag och chippade min katt för ca 2 timmar sen. Ett tag efter jag kom hem så gnäller hon en del och verkade lite försiktig. Efter ett tag när jag pratade med henne, så kom hon fram och tryckte sig mot min hand som hon brukar. Jag antar att jag träffade även nacken. För plötsligt gick hon en bit ifrån och fräste. Så frågan är om hon har ont efter att hon fick chippet? Jag vet inte om dom brukar få det. Hon reagerade inte så mycket när hon blev chippat.
Dom kan känna av någon dag, det beror på vart chippet hamnar. Ibland är det i närheten av en nerv, men det går över fort.
Dom kan känna av någon dag, det beror på vart chippet hamnar. Ibland är det i närheten av en nerv, men det går över fort.
Re: Chippade min katt
Det lugnade ner sig efter en stund och hon har slutat gnälla. Men för säkerhets skull när hon kommer och gnider sig runt mina händer, så undviker jag att träffa nacken några dagar till, ifall det skulle vara känslig.
- Yrhättans
- Moderator
- Katt: ett gäng busiga birmor
Re: Chippade min katt
zosma skrev:Det lugnade ner sig efter en stund och hon har slutat gnälla. Men för säkerhets skull när hon kommer och gnider sig runt mina händer, så undviker jag att träffa nacken några dagar till, ifall det skulle vara känslig.
Återgå till "Hälsa, beteende och kosthållning"